Organizacijsko administrativna opravila
- Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih, najemnikih stanovanj in poslovnih prostorov v večstanovanjski hiši.
- Pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o stanovanjih, poslovnih prostorih, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah stanovanjske hiše, garažah, hišniških stanovanjih in funkcionalnih zemljiščih.
- Pomoč lastnikom pri pripravi pogodbe o urejanju medsebojnih razmerjih v zvezi z upravljanjem.
- Dajanje informacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registra stanovanj za nastavitev evidence in o spremembah glede gradnje, prenove, vrednosti, površine, števila prostorov, idealnem deležu ter vrsti stanovanja in višini najemnine, če gre za najemni prostor.
- Dajanje informacij lastnikom in uporabnikom stanovanj in poslovnih prostorov.
- Arhiviranje vse dokumentacije.
- Organiziranje lastnikov, priprava sestankov, informiranje in pomoč pri odločanju.
- Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov.